ប្រព័ន្ធទីផ្សារ និង ការលក់ Sale and Marketing System
មុខងារ Sale and Marketing ទទួលខុសត្រូវលើការលក់ផលិតផល និងសេវារបស់ក្រុមហ៊ុន Marketing គឺជាប់ពាក់ព័ន្ធជាមួយការកំណត់អតិថិជនសម្រាប់ផលិតផល និងសេវារបស់ក្រុនហ៊ុន កំណត់នូវអ្វីដែលពួកគេត្រូវការ និងចង់បាន ធ្វើផែនការ និងអភិវឌ្ឍផលិតផល និងសេវា ដើម្បីបំពេញសេចក្តីត្រូវការរបស់ពួកគេ ហើយផ្សព្វផ្សាយផលិតផល និងសេវាទាំងនោះ ការលក់ គឺជាប់ពាក់ព័ន្ធជាមួយនឹកការទាក់ទងអតិថិជន ការលក់ផលិតផល ឬសេវា ការទទួលយកការបញ្ជាទិញ ហើយនិងការតាមដានការលក់ ។ តារាងខាងក្រោម បង្ហាញពីប្រព័ន្ធព័ត៌មានត្រូបានគេប្រើនៅក្នុងមុខងារ Sale and Marketing ក្នុងវិធីជាច្រើន ។ នៅកម្រិតយុទ្ធសាស្រ្ត Sale and Marketing System ត្រួតពិនិត្យទៅលើនិន្នាការដែលប៉ះពាល់ទៅលើឱកាសលក់ និងផលិតផលថ្មីៗ ការធ្វើផែនការគាំទ្រសម្រាប់ផលិតផលថ្មី ហើយនិងត្រួតពិនិត្យសកម្មភាពរបស់គូរប្រកួតប្រជែង ។
តារាងខាងក្រោមនេះបង្ហាញពីប្រព័ន្ធព័ត៌មានដែលប្រើប្រាស់ក្នុងទីផ្សារ និងការលក់
System
|
Description
|
Organizational
Level
|
ដំណើរការបញ្ជាទិញ
Order processing
|
បញ្ចូល,
ដំណើរការ និងជម្រុញការបញ្ជាទិញ
Enter,
process, and truck orders
|
Operational
|
ការវិភាគទីផ្សារ
Market analysis
|
កំណត់អតិថិជន
និងទីផ្សារដោយប្រើប្រាស់ទិន្នន័យលើភូមិសាស្រ្ត ទីផ្សារ ឥរិយាបថអ្នកប្រើ
និងនិន្នាការពាក់ព័ន្ធ
Identify
customers and markets using data on demographics, markets, consumer behavior,
and trends
|
Knowledge
|
វិភាគតម្លៃ
Pricing analysis
|
កំណត់តម្លៃសម្រាប់ផលិតផល
និងសេវា
Determine
prices for products and services
|
Management
|
ការព្យាករណ៍និន្នាការលក់
Sale trend forecasting
|
រៀបចំការព្យាករណ៍លក់ក្នុងពេល
5 ឆ្នាំ
Prepare
5-years sales forecasts
|
Strategic
|